Kaksin yksiössään

Avoliiton ensiaskeleet. Tilaa 30m2.

maanantaina, heinäkuuta 10, 2006

Heikko.

Päätös. Jälleen. Tällä kertaa pidän sen!

Liian monta kertaa olen horjunut. Liian usein olen löytänyt itseni murretun päätöksen ääreltä, pettyneenä. Nyt sen pidän!

Olen kuitenkin heikko. En osaa. En jaksa. Olen vain ihminen! Käyn heikommaksi kuitenkin joka kerta, kun annan itselleni periksi. Kun annan itseni jäädä, vaikka pitäisi mennä. Kun annan itseni ottaa sen yhden, vaikka päätin etten edes sitä yhtä nauti. Kun päästän jälleen kerran yhden päätöksen raukeamaan. Kun huijaan itseni syvemmälle tähän suohon.

Onneksi yksi päätös pitää - se tärkein näistä kaikista. Tähän parisuhteeseen kuuluvat vain minä ja hän. Näin on nyt, näin on aina. Ja hän jaksaa minua kaikkien näiden vaipuneiden päätösten keskellä.